DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 17. november 2013

Kæmpe udstilling på F12

Idag bliver det noget hektisk på F12 Galleri & Atelier i Herning. Hele gaden er nemlig fyldt med julerier og det gælder selvfølgelig også F12.

I går kunne jeg tælle op til 11 forskellige kunstnere på F12, som gjorde klar til denne udstilling. Nu er der sat gløgg på varmeblus og kaffen på kanden. Om lidt går det løs og vi er klar.

Jeg har flere malerier med på udstillingen, bla. disse Ballon Shapes som blev færdige i sidste sekund.



1 kommentar:

  1. De hører da næsten sammen, for med alle de forskellige udtryk vil det da mangle noget når der fjernes en. Smukke det er de bestemt.
    Jeg håber I havde en dejlig dag i F12.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar