DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 11. december 2013

Fitness

Altså - jeg har lige brug for at pudse min glorie - stod nemlig op i morges og gik direkte i Fitness - ikke for at hænge ud, men for at træne. Nåede faktisk ud i en tilstand af høj puls og sved på panden. Tanken er at det skal gentage sig hver morgen.

Og hvorfor nu det. Joh - den højskole der ligger lige overfor, hvor jeg bor, har fået et helt nyt og fint fitnesslokale med nyt det hele. Og for et mindre beløb har os som bor her fået adgang til fitnesslokalet når som helst. Ja - så er der jo lige som ikke længere nogen undskyldning - nu skal der bare trænes.

3 kommentarer:

  1. God fornøjelse....... det skader jo næppe.

    SvarSlet
  2. Hvor flot. Det er ligesom lidt nemmere naar det ligger i naerheden.

    SvarSlet
  3. Hvor er du gooooood! Keep up the good work;0)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar