DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 29. januar 2014

Med tryk på - DIY


Lav dine egen stempler og brug dem
 i dine malerier, på stof, på papir m.m. 

Jeg har klippet mønster i skum-ark,
 som ses på fotoet. 
Dernæst har jeg limet dem fast på låget af en dåse.
(Her dåser fra Johan Bulows lakrids, 
som jeg har uendelige mange tomme dåser af - Why :) 

Vend dåsen på hovedet, 
tryk den ned i maling og lav dit tryk. 
Stemplerne kan vaskes og bruges igen og igen. 







Snup idéen, hvis du kan bruge den

1 kommentar:

  1. Det er mystisk at man har så mange tomme Johan Bulows bøtter? Godt at de kan genbruges :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar