DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 19. februar 2014

Fastelavnsmaske DIY


Det er snart fastelavn - d. 2. marts - så det er nok nu, du skal til at være klar. Jeg har arbejdet en del med gipsmasker, både i forhold til teater og i forhold til kunst. Det er både nemt og sjovt at lave disse masker og jeg er sikker på det også er noget der kan laves sammen med børn.

Du får lige en DIY hentet fra YouTube.

Når gipsmasken er tør, kan du nemt lave gipsnæser, næb, vorter, ører osv, som sættes fast på masken, inden du maler. Kun fantasien sætter grænser. God arbejdslyst.


1 kommentar:

  1. Det er super sjovt at lave masker, de viste er meget flotte :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar