DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 12. februar 2014

Maleworkshop og kurser

Det er med at undervise, det kan jeg bare ikke undvære!


Jeg har været fuldtidsunderviser for både unge og voksne i billedkunst på Herningsholms Erhvervsskole i 10 år. Så hold jeg en lille pause, men det viste sig hurtigt at jeg ikke kunne undervære faget. Nu har jeg lidt undervisning på forskellige skoler og højskoler og det er lækkert, men ikke nok :)


Derfor udbyder jeg nu mine egne kurser/workshops i billedkunst. Har du mon lyst til at se mit kursusprogram for foråret 2014, så klik her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar