DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 26. februar 2014

Sjov tekst på skumplade

Jeg har printet sjove tekster fra nettet og monteret dem på skumplader - et alternativ til indramning. DIY findes nedenfor




DIY: Skumplade med selvklæbende side.
(Købes i butik der indrammer billeder) (Jeg har købt mine Galleri Bonne, Silkeborgvej, Herning)
Skæres i mindre stykker med hobbykniv

Tekst printet fra nettet her - sættes på selvklæbende side
Tegn med blyant den endelige størrelse

Skær efter blyantsstreg
Pas på - hobby kniv vil gerne bestemme - og det skal den jo ikke !

De færdige stykker monteres nemt med "elafantsnot"
Ingen sømhuller og elefantsnot er nemt at fjerne igen

Færdig monteret i mit køkken

Brug endelig idéen hvis du har lyst :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar