DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 30. juni 2014

Hurtige pizza-dimser

Og her mener jeg mega nemme og hurtige små pizza-hapsere - lige til at gøre en mandag lidt sjovere.


Jeg har bruge flækket grov pitabrød som bund
Smurt med tomatpure + krydderier - især oregano
Tomater, rød peberfrugt eller hvad der nu lige er af grøntsager i køleren
Revet ost
Ind i ovn til osten er smeltet - mums - på en kedelig mandag :) 

PS: Jeg har brugt både et lag af tynde skiver gorgonzola + godt med revet ost - men det er kun fordi,
jeg aldrig tæller kalorier på en mandag :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar