DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 3. juli 2014

En go' gren

Her kommer der bare lige lidt inspiration til dem, der har det lige som mig - kan ikke står for grene med bark og knaster - de skal ind i mit hus. Prøv lige at se hvor mange måder de kan bruges på :)







 

Jeg overvejer også tage nogle af gren-idéerne med ind i Galleri Herning. Her har jeg nemlig rigtig travlt med at gøre klar, ændre, og flytte rundt. Fordi.....

....Galleri Herning udvider – forstået på den måde at en del af baglokalet lægges til selve galleriet og derved giver mere udstillingsplads. Og hvad skal alt den plads så bruges til ??? Det vil jeg afsløre i et andet indlæg, men er du kreativ, laver du selv kunst og spændende ting – så følg med på bloggen her – for noget interessant er på vej. 

1 kommentar:

  1. Spændende, spændende ;o)
    ...Og super søde idéer med grenene. Dem er jeg også forelsket i.
    Dejlig, snarlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar