DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 26. marts 2012

Jeg vover pelsen

Nu har jeg kigget så meget på Groovybaby and mama 's helt fantastiske flotte kusine kjoler, som hun syer hurtigere, end jeg kan trække vejet. Og når man har kigget rigtig mange gange og ønsket at man kunne sy kusine kjoler rigtig mange gange, så kommer man faktisk til at tro på, at man kan. Det er i hvert fald, hvad der er sket for mig. 


Derfor har jeg være ude at købe mønster, mønsterpapir, stof og sytråd. Fremskaffet meget lille og simpel symaskine fra Kvickly Ekstra. Mønsteret er allerede tegnet af og klippet ud. Lige nu holder jeg vejret, mens jeg klipper i det indkøbte stof. Dybt koncentreret. Se resultat i næste indlæg !!!





16 kommentarer:

  1. Enkelt snit - lækker og lige til at gå til - hvis det er stoffet man aner i baggrunden - så er jeg med hele vejen - det lover KUN godt.

    SvarSlet
  2. Uhh venter spændt på at se resultatet, og det skal nok gå lige til:)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor er jeg spændt på at se resultatet:-)

    Kh
    Trine

    SvarSlet
  4. Uh jeg glæder mig også til at se resultatet - God "kamp"!

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig så meget til næste indlæg :)

    SvarSlet
  6. Ih hvor spændende...kan næsten ikke vente på at se resultatet. Pøj pøj med forsøget ;-) knus

    SvarSlet
  7. Rigtig spændende.
    Husk at Onion mønstrene er små i størrelserne. Vil være så surt hvis kjolen bliver for lille.
    Håber din symaskine er god, når du nu har købt en hel ny.

    Kram Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nu ikke oplevet Onion som små i str., slet ikke. Den her model er ingen undtagelse imo.

      Kh

      Slet
  8. Spændende. Glæder mig til at se resultatet. Jeg har også selv overvejet at gå igang. Men har ikke turde endnu.

    SvarSlet
  9. jeg holder vejret og venter spændt til næste indlæg :-)

    SvarSlet
  10. Den model skal du nok blive glad for, den er enkel og smuk og stoffet giver den udtryk. Det vil ligne en helt anden kjole i andet stof. Håber ikke den volder dig for meget besvær!

    SvarSlet
  11. Altså- hvor spændende. Tænk at man kan blive så fristet at man er nødt til at springe ud i noget nyt- det er for sejt. God fornøjelse og glæder mig til at høre mere om projektet. Knus

    SvarSlet
  12. Du giver mig lyst til at begynde at sy igen - er meget spændt på at se din kjole!

    SvarSlet
  13. hej marianne...jeg har fulgt med på sidelinjen..du er bare kreativ og flittig som altid ..jeg har lige tjekket nævnte blog ud ,kan godt forstå du er begejstret for hendes kjoler..hun er da vildt dygtig og cool.pøj pøj med dit eget kjole projekt
    Ha en rigtig dejlig dag..kram Diana

    SvarSlet
  14. Hvor er den blevet cool ;)
    Mette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar