DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 9. juli 2011

Rodfrugtlasagne

Til dem der lige er startet på 4-ugerskuren i "Det helbredende køkken", kan jeg kun anbefale, at der springe en 8-9 dage frem i madplanen. Der findes opskriften på en rodfrugtlasagne, som er helt vidunderlig. Nøjjjhhh den smagte godt. Det er ikke sidste gang, jeg laver denne.



Jeg brugte ikke helt de rodfrugter, som var nævt i opskriften. Det kan vist gøre, som man vil, men spring ikke de søde kartofler over. De har en stor del af æren for denne fantastiske lasagne. Til jer der ikke følger 4-ugerskuren i "Det helbredende køkken" - prøv lasagnen alligevel.





Køb bogen "Det helbreden køkken" eller lån den på biblioteket - jeg anbefaler det stærkt.

4 kommentarer:

  1. Det ser da super lækkert ud. Måske man skulle låne bogen på biblioteket. Jeg kunne godt trænge til lidt inspiration til en sundere livsstil.

    Tak for dine søde ord på min blog. Jeg har da også kigget rundt på din blog og du laver også skønne sager :-)

    KH Gitte

    SvarSlet
  2. @Gitte/ditogdut - skynd dig at låne bogen på bib. Der er meget lækkert i.

    SvarSlet
  3. Min kæreste er helt vild med lasagne, men jeg synes hurtigt det bliver noget ensformigt, så det kunne da være vi skulle prøve den der :)

    SvarSlet
  4. @Stine - den skal I prøve. De søde kartofler giver sådan en lidt cremet effekt. Vildt godt.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar