DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 20. september 2011

Jeg er blevet tildelt en Award fra June med bloggen VanFlittig. Tusind tak for det.
Reglerne for modtagelse er:

1. Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden.
Det har jeg allerede gjort


2. Give den videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nylig.
Så bliver man jo tvunget til at surfe lidt rundt og det var egentlig meget sjovt.


1 SanneP Kunst
2 Rumpetski
3 Prikke
4 Maagaards midtliv
5 Mere end
6 House of hesselberg
7 Dressed by Maniacs
8 Smilerynker

3. Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris.
Det gør jeg om lidt

4. Fortælle 8 ting om mig selv:
1: Jeg har levet 17 år uden fjernsyn
2: Jeg hader sofaer, men elsker store puder
3: Jeg er totalt stolt af min datter og alt det hun står for
4: Jeg er veganer, men ikke fanatisk
5: Jeg arbejder altid lidt for mange timer hver uge
6: Jeg laver aldrig To Do lister, men næsten dagligt en Done liste
7: Jeg har en hvid bil med store røde sommerfugle på
8: Jeg elsker at rejse

3 kommentarer:

  1. Tillykke med awarden - det var sjovt at læse de otte punkter om dig, og at du kun laver en 'done'-liste :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak for awarden! Det var sødt af dig. Jeg vil kigge nærmere på din blog. Jeg vil give den videre på et tidspunkt, hvis tiden tillader det. Mange tak.
    KH Lisbeth

    SvarSlet
  3. Tusind tak for awarden, jeg går straks i tænkeboks for at finde nogle facts om mig! Glæder mig også til at følge din blog!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar