DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 22. september 2011

Mangler tid !!!!

Jeg savner at have tid til bloggen. Jeg jobber lidt meget og når kun at lægge få indlæg ind på min blog og jeg når slet ikke at følge med på jeres blogs. Hmmm hmmm.... Fra midt næste måned letter arbejdsmængden. Glæder mig.



I aften - tid til at læse mine 2 boligmagasiner fra Ungarn. Spænt på hvad Ungarn kan byde på. :)

5 kommentarer:

  1. Sådan er det engang imellem med det job - husk, at få trappet ned i tide:)

    SvarSlet
  2. Hej
    Pas på dig selv:-) job er skønt, job er hårdt. Man vil gerne være til stede 100% alle steder. Bloggen løber ingen steder. Så hellere fordybe sig, når tiden kommer.
    Den kommer til dig igen.
    KH Jette

    SvarSlet
  3. God læselyst - Fascinerende blog, håber du snart får mere tid :-)

    SvarSlet
  4. Skønt at du tog ideen op og viser dine udenlandske magasiner, Marianne :-) Ha' en rigtig dejlig weekend!

    SvarSlet
  5. man kan ikke nå alt men jeg glæder mig til se flere indlæg af dig når tid er :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar