DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 21. oktober 2011

Tusch på sten

Ku altså ikke lige la' vær' med at prøve tusch på sten. Jeg simpelthen så mange hvide sten i min have, så det var oplagt lige at sætte lidt mønster på en ti stykker. Stenene er røget ud i haven igen og nu er jeg spændt på om nogen overhovedet opdager, at der er kommet kunst på stenene.

Jeg har brugt samme fremgangsmåde som beskrevet i forrige indlæg

En sten er nu placeret ved stien op til min hoveddør

En anden sten har fået plads lige under postkassen ved vejen (jeg bor i nr 16)

En sten kom ned i den sidste grønne plante i min have

Og vupti så hoppede stenen op på en stabel fliser som står og roder ved min carport

6 kommentarer:

  1. Nej hvor er det en skæg ide, de er meget dekorative. Jeg har før brugt sten til bordkort. Er det nogle bestemte sorte tuscher du bruger til tegningerne? :)

    SvarSlet
  2. Sikke en sød idé, Marianne - jeg har set malede sten, men aldrig før sten med fine tuschtegninger :-)Kan de klare en byge?

    SvarSlet
  3. God ide.....børnebørn og jeg maler ofte på sten i kolonihaven.....nu skal din ide afprøves næste gang.....sikkert ikke før til foråret, men så har vi det at glæde os til..... Tak!

    Ps. Inspirerende blog du har!

    SvarSlet
  4. Rigtig god ide - og et hyggeligt projekt.
    Har en gang set en kunstner tegne på sten med tusch - vildt fedt.

    SvarSlet
  5. Så flotte og kreative tegninger. nydelig å se hva du har utrettet med de. :))

    SvarSlet
  6. De er godt nok fine! Håber at nogen har opdaget dem i haven :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar