DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 27. november 2011

Gæt en box

Hvad er nu det? En cigar kasse? Neeejjj - det er en vitaminbox. En god bekendt har lille træværksted i kælderen og har lavet disse fantastiske æsker til vitaminpiller. De er både praktiske og særdeles flotte.


Hver æske har syv rum - et til hver ugedag. En gang om ugen fyldes æsken med vitaminer og mineraler.


Skydelågen åbnes mere og mere efterhånden som ugen skrider frem. På den måde kan boxen vendes på hovedet og kun en dagsration væltes ud. Samtidig er det nemt at tjekke, om man har husket dagens ration (for det lidt glemsomme). Gæt om jeg ikke bare blev mega glad for æskerne. 
  

3 kommentarer:

  1. Sikke en lækker udførelse - det ligner de smukke ting, man kan købe på Louisiana. Og i øvrigt også træpenalhuse, som var moderne for mange år siden. God søndag til dig, Marianne!

    SvarSlet
  2. Hei!

    Så flotte vitaminesker i treverk :-), sånne har jeg jo bare sett i plast tidligere og de er ikke like flotte nei.
    Likte virkelig din nye julete oppvaskbørste på innlegget nedenfor her :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar