DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 19. januar 2012

Mums, mums, muffins

Så har jeg bagt igen. Har noget tid ønsket at bage nogle sunde, grove boller, som kunne spises uden noget tilbehør. Her er de. 


Sunde, hurtige, grove og alle ingredienser er fra "veganer-land".De smager fantastisk og min mave lave ikke balade.


250 gr hvedemel, 50 gr fuldkornsrugmel, 150 gr grahamsmel, 5-6 gr tørgær, 1 revet æble, en håndfuld rosiner, 2 revet gulerødder, 2 tsk kanel, 1 tsk salt, 1 dl olie, 2 dl. lunkent vand røres sammen, formes til bolle og lægges i muffinsforme, hæver 20-30 min bages 20 min ved 200 gr.


5 kommentarer:

  1. Uhm, de ser godt nok lækre ud. Kunne være at man skulle afprøve i weekenden :)

    SvarSlet
  2. Takk for hyggelig hilsen hos meg!
    Disse så gode ut :O)

    SvarSlet
  3. Hei! For en kjempefin, glad og fargerik blogg du har! takk for hyggelig melding hos meg:-). Hilsen fra Elin

    SvarSlet
  4. Hvor ser de lækre ud - tak for dejlig inspiration, Marianne, de skal prøves her!

    SvarSlet
  5. Tak for kommentaren på min blog. Umm de ser da godt nok lækre ud, den opskrift skal da prøves:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar