DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 27. januar 2012

Påskeliljer...

...er i handlen. Selv om jeg aldrig har syntes, det er en speciel pæn blomst, er jeg en trofast indkøber af de første buketter i butikkerne. 


Jeg har prøvet at sætte dem i en kæmpe vase og synes selv det giver i fint indtryk.


Må indrømme det frisker op i vindueskarmen og tager fokus fra det lidt triste kolde og bare landskab. 



5 kommentarer:

  1. Jeg synes Påskeliljer er smukke. Jeg har mange forskellige i min have.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  2. Det er da en super sød ide med den store vase:-)jeg synes også de lyser dejligt op i edn mørke tid. Det undrer mig også altid, at de er så billige, de stakkels gartnere kan ikke tjene meget på dem men smukke er de nu:-)

    SvarSlet
  3. De er bare så skønne forårsbebudere ..
    og farven kan man blive helt afhængig af på denne årstid.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Jeg har det fuldstændig som dig. Er ikke vild med blomsten, men har alligevel 2 bundter stående nu. 5kr pr bundt, det er simpelthen for billigt, til at lade være :-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes heller ikke påskeliljen er en speciel æn blomst men jeg køber også trofast, for om ikke andet så hører de forårstiden til og vi trænger til lidt farver nu!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar