DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 21. februar 2012

Finito finale

Jeg har ordnet hele mit krea-rum. Det er lige pludselig blevet meget større efter at det rydden op. Nu skal der bare gøres rent og det kommer meget sød veninde og hjælper med i weekenden. I mellem tiden vil jeg smutte til København for at jobbe og shoppe. Er der nogen af jer der kan anbefale garnbutik i København og krea-hobby butik.  



14 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor ser det bare godt og utroligt indbydende ud.
    Mega fedt.

    SvarSlet
  2. Det ser vel nok skønt ud, jeg får jo helt lyst til at komme i gang med oprydning i mit eget krea-rum.
    Sommerfuglen og Uldstedet er begge skønne garnbutikker i København

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for info om butikker. Har fundet adresser på google og vil klart besøge disse butikker.

      Slet
  3. Iih hvor er det blevet fint med de æsker, sådan helt lyst og let. Og sikke en dejlig veninde du har. God tur til staden :)

    SvarSlet
  4. super smukke æsker :O)
    ville også anbefale Sommerfuglen :O)
    knus♥ og go tur

    SvarSlet
  5. Ja, det er da meget fristende at gøre dig det efter... Altså oprydning i krearummet.
    Godt gået ;o)

    SvarSlet
  6. Det ser da bare så godt ud.
    Glæder mig til jeg skal igang med mit.

    Ha´en dejlig tur til København.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Flot krea-rum orden du har skabt. Hvis du er til knapper og bånd og den slags småting, skal du simpelthen se om du kan nå forbi Handler http://www.lynlaase.dk/shop/cms-1.html - de har tusinde gange mere i butikken end på hjemmesiden. Men bemærk at de lukker kl. 16.00. Rigtig god tur til København :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super. Tak for info. Desværre bliver det nok et problem med åbningstiderne, men jeg prøver.

      Slet
  8. Nøj hvor fint, det får mig jo helt til at drømme om hvordan mit eget rod kan arrangeres;-)

    SvarSlet
  9. Sikke smukt det ser ud... :o)

    SvarSlet
  10. jeg kan anbefale Wilferts på Gl Kongevej - Britta Wilfert står bag mange opskrifter og har lækkert lækkert (og dyrt!) garn .....

    SvarSlet
    Svar
    1. Super - tusind tak. Den prøver jeg også

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar