DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 18. marts 2012

Hoooked Zpagetti

Så er jeg igang med hækleværk i maxi-udgave. Det er sjovt, det går hurtigt, men det er også lidt tungt og stort at sidde med. Det er pufferne herunder, der skal have turkis betræk. De skal nemlig fremover stå sammen med hvide kurvestole og jeg tror at hvide kurve og turkis hækleværk passer fantastisk sammen. Vi får se. :)






11 kommentarer:

  1. tror det bliver rigtigt fint :)

    hvor mange har en bil som dig ?

    jeg tror jeg så din bil kl. 13 i Søborg i går kan det passe !

    SvarSlet
    Svar
    1. Næææhhh, så finder der i hvert fald 2, for min står i garagen (jeg har lige tjekket for en sikkerhedes skyld) og det har den gjort hele weekenden. Sjovt at du har set en magen til.

      Slet
  2. Fed farve - gode stemninger du lige er ved at finde frem - det kan kun blive godt.

    SvarSlet
  3. Jeg tror på at det bliver smadder flot - Gode farver sammen :)

    SvarSlet
  4. Det vil blive super flot sammen.

    God fornøjelse med det.

    Kram

    SvarSlet
  5. Turkis er da en fed farve - glæder mig til at se resultatet!

    SvarSlet
  6. De blir da SÅ fine, elsker klare farver :o) Jeg har lige lavet en doilie i Zpaghetti, det er ski lidt hårdt for arm og håndled. Forsat god hæklelyst.

    Kh Anette.

    SvarSlet
  7. Det blir helt sikkert smukt - glæder mig til at se mere ;0))

    SvarSlet
  8. Det bliver helt sikkert vildt flot. Glæder mig meget til at se resultatet...

    SvarSlet
  9. Sikke en flot farve - jeg er meget spændt på at se den færdig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar