DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 17. marts 2012

Træt af plastic

Jeg er blevet træt af plastic og melamin, fordi det ikke kan tørre af sig selv i min opvaskemaskine. Det kan porcelæn til gængæld. Derfor er det de skønne porcelænsting i smukke farver jeg er på udkig efter. Jeg fandt disse små skåle, som jeg ikke kunne stå for. Til morgenmad, nødder, dressing, dessert og meget mere. Teskeerne er et tidligere køb og får, lige som mine grydeskeer, lov at overleve lidt endnu. 




 

13 kommentarer:

  1. Hej - blev lige opmærksom på din blog. Er dnu tilføjet i min Google Reader, så jeg kan følge dig fremover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du vil følge mig og håber du fornøjes med det.

      Slet
  2. Dine små skåle er simpelthen en fryd at se på, Marianne! Har du mon været i Søstrene Grene?

    SvarSlet
  3. Hvor har du mon fundet så fine skåle?

    Sofie

    SvarSlet
  4. SKØNNE, skønne små skåle som også gerne måtte bo hos mig. Ligesom Mannering er jeg spændt på at høre hvor du har fundet dem.

    Lørdagsklem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem hos Søstrene Grene. Der var stadig mange i torsdag, så du kan sikkert nå det.

      Slet
  5. Syntes også at de er skønne og tænkte det sammen som de øvrige kommentarer :)

    SvarSlet
  6. Hmm...Ja jeg har det lidt på samme måde. De farvestrålende palstic ting betragter jeg mest som sjov og ballade mens glas og porcelæn er basis....Fine små skåle du har indkøbt der! God lørdag til dig!

    SvarSlet
  7. Så kan du godt lave påskefrokost med det hele , du har de hel rette skåle ......de er så fine
    Mette

    SvarSlet
  8. Fede skåle du har fundet - kan godt forstå din begejstring og omvendt din ærgelse - men mon ikke du får brug for noget af plastik beholdningen her i løbet af sommeren til lidt picnic og andet godt.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar