DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 9. august 2012

Tunsalat på ananas

Det er en gammel klassiker jeg har fundet frem igen. Denne udgave er tun rørt med græsk yoghurt 2%, salt, peber og lidt citronsaft. Placeret på rucola og ananas. Serveres med kapers og tomater (så små som ærter). Kan selvfølgelig også serveres på toastbrød eller ristet rugbrød. 



7 kommentarer:

  1. Sikken flot anretning og borddækning! Ser mega flot ud på denne tallerken og med flere farver i maden og på bordet! Ren fornøjelse :o)

    SvarSlet
  2. Ser vel nok godt ud. Det kunne jeg godt spise nu til frokost ;-)

    SvarSlet
  3. UH DEET ER ALTID LÆKKERT :D

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med tun og ananas....

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  5. Det ser superlækkert ud, og så er jeg vild med din tallerken!

    SvarSlet
  6. Ja den kan jeg godt huske. Synes altid man engang fik den som forret.
    God aften til dig.
    Klem fra Lonni.

    SvarSlet
  7. Du gør noget ud af det. Hvor ser det lækkert ud:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar