DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 15. december 2012

Projekt fyrrum

Nu er jeg nået der til, at hylder skal monteres i fyrrummet. Hyldeskinner og hyldeknægte er borret ind i væggen.  I går stod jeg ude i frostvejret og savede gamle gulvbrædder op i passende længder. I dag kaster jeg mig over stiksaven for at lave små indhak i hylderne, således at der bliver plads til diverse vandrør. Håber at jeg allerede i dag bliver klar til at montere hylderne. 





2 kommentarer:

  1. Du er altså for sej. Jeg ved jeg ikke ville være istand til at bruge en stiksav på den måde. (måske en alm. sav og en hammer/meisel til det.

    Dit fyr ser bare fint ud med det nye dække på, og smart at man kan viske ud og skrive nyt.

    God arbejdslyst med stiksaven.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Fantastisk - du er en rigtig handywoman!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar