DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 3. februar 2013

Daybed med hjul

Endelig fik jeg mig taget sammen til at sætte hjul på min Daybed. Det betyder at jeg, så nemt som ingenting, nu kan flytte rundt med min Daybed. 




En solrig vinterdag ruller jeg min Daybed ned til de store panoramavinduer, hvor udsigten nydes.

En tidelig forårsdag ruller jeg min Daybed hen foran åben skydedør, så de første solstråler kan nydes. 

En lørdag aften ruller jeg min Daybed hen foran TV'et, så en god film kan nydes. 

En råkold eftermiddag ruller jeg min Daybed hen foran brændeovnen.



 ..... dette er luxus :)

10 kommentarer:

  1. Skøn idé, Marianne - men du må have god plads, for vi ville ikke kunne flytte en daybed rundt i huset.

    SvarSlet
  2. Fantastisk ide´- ud med den kedelige sofa og ind med en daybed!

    SvarSlet
  3. Luksus og MEGA hyggeligt. Enjoy :o)

    SvarSlet
  4. Det ender da med det bliver en døgnbed, så fin den er:-))
    Kate

    SvarSlet
  5. hej marianne , super fedt med sådan en daybed....

    SvarSlet
  6. lækkert! daybeds er for fede! superpraktiske, unikke og stilfulde

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar