DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 6. marts 2013

Tunsalat

Om lidt kommer min veninde på besøg og jeg har derfor lavet en lækker tunsalat. Min veninde er uddannet Coach hos Sofia Manning - og da jeg lurer lidt på nye tiltag, er det rigtig godt med sådan et venindebesøg. Jeg glæder mig. 




Salat: Skyr rørt med salt, peber  karry og citron. Tilsat grøntsager skåret i tern samt tun. Serveret med grøntsagsstave og ristet brød.

Drik: Mild lækker danskvand i blå flaske er hentet i Lidl. Før hen, da min kæreste boede i Flensburg, var denne boblevand en favorit  Efterfølgende købte vi den i pallevis når vi besøgte Flensburg. Nu fås den i Lidl. Lækkert.

6 kommentarer:

  1. skønt med venindesnak og super lækker mad. Gad vide hvad det er som du går og overvejer ;-)

    Rigtig hyggelig spisning og snak :-)

    SvarSlet
  2. Ser top lækkert ud. God fornøjelse:)

    SvarSlet
  3. Både ser og høres godt ut!! Ha en fin dag!!

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud! God fornøjelse! Jeg får selv venindebesøg senere i eftermiddag. Venindebesøg er en god ting :-)

    SvarSlet
  5. Lækkert ser det ud.
    Jeg har øko skyr stående i køleren, så det må prøves af.

    Det må jeg prøve, jeg er jo vild med tysk "danskvand". Det er mildere end den danske. Så tak for det lille tip, jeg går ellers altid uden om den blå i Lidl.

    Håber du fik små nyheder frem

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Uhmm lækkert mad på en skøn tallerken - klær' hinanden ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar