DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 3. april 2013

Pyyhh - haa !!!

Det var hårdt at komme igennem det sidste hjørne på 1. salen. Men nu er det gjort og hold da helt op, det er rart. "At rydde op og smide ud er, at gøre plads til noget nyt i sit liv" citat fra en god kunstnerven. Og det er lige præcis hvad jeg er i gang med - helt nye planer :)





Et par bloggere har insisteret på at se billeder fra "før og efter" i det sidste hjørne. Det med med "før" foto var vist fordi, jeg nævnte at mange ting var flyttet til det sidste hjørne under oprydningen. Kender I det? Man flytter bare rodet et andet sted hen. MEN NU ER DET HELT VÆK :) 





17 kommentarer:

  1. Wauuuh, hvor flot, bare det var mig der havde klaret sådan 4 hjørner..... Jeg tror måske jeg er ved "at varme op" til oprydning i legeværelset ved at se på dit flotte arbejde..

    SvarSlet
  2. Der er blevet flot og dejlig i dit værelse. Man kan se hvor stort et arbejde det har været ved før og efter billederne

    SvarSlet
  3. Du er forsej!! Det ser vildt godt ud!!
    Kh Viola

    SvarSlet
  4. Hvor ER det blevet flot, enkelt og indbydende... hold da op - sikke en masse energier du har fået frigivet. Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  5. Wow det ser godt ud. Så er du måske frisk på at ordne et par hjørner hjemme hos mig:-)

    SvarSlet
  6. Må jeg godt sige jeg er imponeret?

    Det ser vildt godt ud - Det må være lækkert at have det dejlige rum til at bruge...

    SvarSlet
  7. Sikke en fantastisk make over! :)

    SvarSlet
  8. Det er skønt, når det endelig er klaret - det er som om der også bliver mere plads i ens hovede :)

    SvarSlet
  9. hvor må det være dejligt med sådan en skøn orden.
    Før - fotoet minder lidt om min virkelighed ,o)

    SvarSlet
  10. Så tjekket. Gid jeg kunne sige det samme om min krea-udestue!Tør sgu ikke tage billeder! Kh Charlotte

    SvarSlet
  11. Godt arbejde..:-)
    Jeg har et lille loftsrum som i den grad trænger til oprydning og vi har en stor lade som også trænger i den grad.
    Vi skal "bare" tage os sammen..;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  12. Joesses for en forskel hihi. Ser laekkert ud og lige til at gaa til.

    SvarSlet
  13. super flot er det blevet, sådan en oprydning kan gi helt ny energi

    SvarSlet
  14. Wow, hvor ser det godt ud! :)

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  15. Wauw! Tillykke... det inspirerer helt :D
    Er det specialbyggede skabe du har dér... går og prøver at finde ud af hvordan jeg skal udnytte mine skråvægge bedst.... Det ser vildt godt ud det du har dér!!

    SvarSlet
  16. Det pyntede da gevaldigt at få ryddet op i gemmeren.
    Det kunne være jeg selv skulle til at gøre det ;)
    Forresten, fed måde at udnytte dine skråvægge på :)




    SvarSlet
  17. Det ser bare godt ud! Meget inspirerende og en god idé med før-og-efter billeder, så kan man også selv se, at der virkelig er sket noget! Jeg synes det nogen gange kan tage pusten helt fra en, når det går op for en hvor mange ting man egentlig har, men har tænkt på, at det netop må være ét hjørne, ét rum, ét skab el. én hylde af gangen, det er mere overskueligt og man kan se at det rykker!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar