DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 20. juni 2013

Der er fart på

Var bare heldig at få fingrene i de her lækre sko, som har en fantastisk pasform. Det er der også brug for i sisse dage, hvor jeg gør klar til næste udstilling "Hemmelig Sommer". 6 billedkunstnere, en smykkekunstner og en keramiker er gået sammen om denne udstilling. Et af de malerier jeg skal have med på denne udstilling er tæt på at være færdig - og så er det bare i gang med det næste. Jooohh -der er noget at se til :)



1 kommentar:

  1. Ej hvor er de alt for fede:-)
    Go weekend og held og lykke med projekt bål!!!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar