DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 4. juli 2013

Hvide vægge....

.....er vel enhver kunstners drøm. Vi havde 2 store sorte vægge i vores atelier på Galleri F12, som var lidt irriterende og noget triste at se på. Så var det lige jeg meldte mig. Efter at stået med kunsterpenslen i lang tid, syntes jeg det var fint at skulle male store flader.

Det var også gangske lækkert både ved 1. og 2. lag. 3. lag var lidt mere træls og 4. lag var bare mega øv. Der gik lige nogle dage med det, for sort er ikke sådan lige at gøre hvid. Nu er jeg endelig færdig og det ser maga godt ud :)



4 kommentarer:

  1. Dejligt, når det er gjort. Nyd det veloverståede malerarbejde med en god kop kaffe og god musik ;o).

    SvarSlet
  2. Øv, du skulle have givet dem en gang cremefarvet maling som bund inden den hvide, hvid dækker af h...... til, men flot er det

    SvarSlet
  3. Det er blevet superflot - men pyha, lidt hårdt at male tre gange.

    SvarSlet
  4. Hvis man skal male en farvet væg over, er det altid en god idé at male den grå først, så skal den bare have 2 gange hvid bagefter :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar