DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 18. august 2013

At tegne med Neopastel

I morges tog jeg hul på en helt ny æske Caran Dache Neopastel farver. Nogen gange når jeg har stået en del ved de store lærreder, er det hyggeligt at sidde ved skrivebordet med papir og farve. Det sjove ved at arbejde med fedtfarverne er, at se forvandlingen fra lag til lag. Og rigtig sjovt er det, at man kan få farverne til at smelte sammen ved at bruge fingrene. Man bliver temmelig beskidt, men resultatet bliver rigtig godt.

At åbne en helt ny pakke :)


12 farver koster ca kr. 140,- og 96 farver ca kr. 1040,- 

At gnide farverne ind i hinanden

At slutte af med at tegne op igen (blå kant rundt om fugl)

At lege med farverne - grøn himmel og blå træer

At tegne op med lilla istedet for typisk sort

1 kommentar:

  1. Åh ja, neopastellerne .. de kan noget !
    og sjove at lege med (selvom det er længe siden for mit vedkommende). Måske tager jeg dem frem igen snart..

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar