DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 6. september 2013

Ny udstilling

Jeg er bare rigtig stolt og glad, for mine malerier er kommet med på en udstilling på Brande Rådhus. I et helt nyt lokale, har min farvelade-glade malerier fået plads på store hvide vægge. I andre rum har andre kunstnere udstillet fantastiske flotte værker. Skønt at være med der.

Find vej til Brande Rådhus :)

Små collager af Ballon Shapes er hængt op

Lille udsnit af min Happy-serie

3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud. Held og lykke med udstillingen

    SvarSlet
  2. Spændende Marianne , inden du får dig set omkring er du overalt i det ganske land..:)
    super flotte billeder og farver..pøj pøj med udstillingen
    knus fra Diana

    SvarSlet
  3. Skønt at få lov til at komme ud og vise de skønne billeder frem :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar