DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 7. december 2013

Kunstudstilling på Århus Kunstakademi

Der er travle dage. Jeg udstiller nemlig på Århus Kunstakademi denne weekend.

"Desaturation -resten er stilhed" var det emne vi fik som afslutning på dette semester. Jeg er således blevet tvunget til at male med farver uden farve !!!! - jeg var tæt på at gå i krampe over den opgave - mig som elsker farver.

Har du ikke mulighed for at se udstillingen, ja, så sniger der sig nok nogle fotos ind på bloggen senere.


2 kommentarer:

  1. Det lyder som en udfordring ikke at måtte bruge farver ;o)
    jeg sendte mail til dig på din hotmail - håber de er nået frem, ellers sig til.

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at se noget mere om, udfordringer er fantastisk inspirerende og især hvis man ikke får lov at gøre det man plejer at gøre. spændende.
    Eva

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar