DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 22. februar 2014

Kobber-tape og ikke Bronze-tape!

Så fik jeg endelig fingrene i det bronze-tape kobber tape. I har har sikkert set idéen med tape rundt om stearinlys, men nu viser jeg det også. Det var nemlig lige, hvad jeg kunne komme i tanke om på stående fod. Nu går jeg så i tænkebox - for der må da være mere, jeg kan bruge det smukke tape til.




... og sammen med spøgelserne fra igår, ser tapen jo endnu bedre ud :) 


4 kommentarer:

  1. Er det ikke kobberfarve, sådan ser det ud på bloggen.

    SvarSlet
  2. Hvor fandt du tap'en, jeg har ledt og ledt
    Eva @kongsholm.dk

    SvarSlet
  3. Det går også under betegnelsen "snegletape" (fordi det åbenbart kan bruges mod dræbersnegle i haven) og kan efter sigende købes i velassorterede byggemarkeder. Det er så noget bredere end det der er vist på billedet her. Det bliver vist også brugt til isolering på ledninger eller så noget ??? Har fået noget af min far der havde det liggende...:-D

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint - det har jeg aldrig set før - pynter på lysene :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar