DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 23. februar 2014

Kobber-spøgelser og kobber-tape - selvfølgelig er det kobber

Ih altså - når jeg mener kobber har jeg det bare med at sige bronze !!! Det har åbenbart (og klart nok) forvirret nogle læsere. Det drejer sig om mit indlæg med spøgelser - her har jeg lavet kobber-spøgelser og ikke bronze-spøgelser. Spraymaling fra Belton er selvfølgelig kobberfarve, højglans og ikke endelig ikke mat - den bliver grumset.


Og i dette indlæg har jeg skrevet bronzetape - altså - her menes selvfølgelig kobbertape. Der er spurgt til hvor jeg har købt tapen og det har jeg lige her.


1 kommentar:

  1. kobber eller bronze ... de er så fine uanset :) sådan én fætter måtte da godt bo hos mig :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar