DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 9. marts 2014

Øver mig i at designe

Jeg har længe haft en drøm om, selv at kunne designe og lave egne lay-outs til f.eks visitkort, invitationer, flyers, plakater, nyhedsbreve osv. Desuden kunne det jo også være smart, hvis det var muligt selv at printe, frem for at betale trykkeri !!

Nu er drømmen blevet til virkelighed. Jeg har været på kursus i InDesign på Kunst og Design Skolen i Århus. Jeg har fået svar på alle mine spørgsmål og jeg har fået en grundig undervisning i de mest simple muligheder i Adobe InDesign CC. Wouw - der er mange muligheder. Nu skal jeg igang med at træne, øve, afprøve osv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar