DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 17. april 2014

Har du påskeferie ???

I kunstens verden er det meget brugt at lave påskeudstillinger, og netop derfor opholder jeg mig i Galleri Herning lige nu :). Når der er mange besøg går tiden hurtigt og når der er knap så mange, så  svinger jeg malepenslen. Det er det liv jeg har drømt om længe, så det er bare med at nyde det.

Dog gik det lige pludselig op for mig, at jeg glipper min påskeferie og dermed også påskepynt i eget hjem!

Hvis du har æg, æggebakker og friske blomster, kan du måske lave den pynt jeg ikke når - godt ser det i hvert fald ud :)

God påske



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar