DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 30. april 2014

Kaos, rod og kreativitet

I lang tid har det vrimlet med idéer i mit hoved. Idéer til hvad der skal ud på mit lærred. Det er jo skønt.

Men for mange idéer på en gang er altså kaos i mit hoved. Jeg kan slet ikke holde fokus på noget som helst. Det hele er rodet sammen både i mit hoved og i mit atelier !

Så er det, der sker noget underligt. Lige pludselig befinder jeg mig i IKEA for at købe opbevaringkasser (26 stk) og i Hjem & Fix for at købe opbevaringreoler ( 6 stk). Lige nu er jeg i fuld gang med at ordne i mit atelier. Alt skal i kasser. Ro og orden er en nødvendighed, hvis bare en af mine ideer skal blive til noget.

Jeg glæder mig til at blive klar til næste fase, nemlig at udføre en idé ad gangen. Er det mon noget du kender til. Rod mår du skal finde på, orden når du skal gennemføre?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar