DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 19. maj 2014

Badeværelset....


....fik lige en tur, nu jeg er igang med House Make Over. Desværre glemte jeg før billeder, men resultatet kan jeg vise. Vægkasser fra Bilka, ialt 300 kr.









Budget nu:

Badeværelse 300 kr
Tidl brugt 910 kr
Rest 3.000 - 300 - 910 = kr 1.790 :)





3 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt - enkelt og elegant!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud:)
    Det er dejligt at følge med i dit make-over projekt:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. For pokker hvor er det inspirerende at følge dit make over. Måske man selv skulle gå igang. Kan jo godt se det ikke behøver at koste en formue.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar