DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 17. maj 2014

Maleriet er knapt tørt :)

Lige akkurat færdig med maleriet og hængt op allerede inden det er helt tørt. Jeg er jo vild med at arbejde med de farver og jeg bruger gerne hele paletten uanset hvad jeg maler. Ofte bruger jeg tid på at få farverne til at flyde ind i hinhanden, men her er det de skarpe kanter, der har vundet.


 Maletapen er en stor hjælp her. DIY: først er underlaget malet - dernæst er tapen placeret og så bare igang med farverne. Maleriet her måler 60 x 70 - en rigtig god sofa-størrelse :)


Maleriet hænger nu over min "nye" Day Bed og hold da fast det lyser op i min stue.


Kurvestolen har fået skifte de varme lammeskind ud med en af de netop syede grå puder.

NU

FØR

Radiatoren har fået en plade, hvorpå der er placeret lidt kobber-ting.


Regnskab
Lærred + hvid ramme ca 300 kr.
Små skåle med kobber fra Søstrene Grene ca. kr. 70,-
Lille kop "To day is a Great Day" også fra Søstrene Grene ca. kr. 20,-
Radiatorhylde ca. 70 kr.
Brugt kr. 520 (se tidligere indlæg)

Ialt kr. 980,-
Rest kr. 3.000 - 910 = kr. 2.010,-

Jeg vil nu gå igang med en lille collage af tegninger som skal hænge over kurvestolen.

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for en kommentar