DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 9. maj 2014

Smart med LogiLink

Jeg har begået noget smart - synes jeg i hvert fald selv :)

Min bærbar PC tager hver dag turen, sammen med mig, fra mit hjem til mit galleri. Faktisk er det ikke kun min PC, der tager turen. Det er også min mus, mit tastetur, mit foto kabel osv. Ret besværligt.

Jeg har ikke lige pt råd til 2 PC'er, men i min pc kasse fandt jeg en ekstra mus, ekstra tastetur og ekstra kamera ledning. Disse ekstra dele har fået fast plads i galleriet og for at undgår at diverse usb-stik skal skiftes og tilsluttes og byttes ud hele tiden, har jeg købt disse 2 LogiLink. Et til galleriet og et til hjemme.

Nu er der kun et stik der skal tilsluttes hver gang jeg flytter min pc - smart ik :)



3 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide prikkerne og teksten. Vi er jo nogle som har lidt nemmere ved når tingene er visuelle :-) også et logilink

    SvarSlet
  2. Perfekt - tak for tip - den ligger jo lige til højrebenet

    SvarSlet
  3. Det var da en god idé, tak for tippet :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar