DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 23. juni 2014

Hyldeblomstsaft - verdens bedste

Til min fødselsdagsbrunch igår, kom min søster med rå mængder af hyldeblomstsaft. Verdens bedste, sagde hun - og hun havde ret. Sehr Wunderbar :) Og opskriften - den var fra Klidmoster og kan ses lige her.

Min søster valgte også at gøre brug af superidéen om saft på små flasker og så i fryseren. Til min brunch leverede hun både frisk saft til dagen, samt en frossen flaske til alle gæsterne. Jeg har virkelig en rigtig overskudssøster - af den helt gode slags :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar