DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 27. juni 2014

Ordnung muss sein :)

Det er ikke noget at gøre - jeg er et ordensmenneske !! 
Jeg bliver møg irriteret, hvis jeg er i gang med et kreativt projekt og jeg så lige pludselig ikke kan finde det, jeg lige præcis skal bruge for at komme videre. 
Derfor er jeg nødt til at lave orden i mine ting !!


For noget tid siden startede jeg på stort ordensprojekt i Galleri Herning, men blev så afbrudt af:

* Lækker bestilling på tegninger
* Makeover af eget hjem - pga fotografbesøg - mere herom senere
* Luksusrejse til Maldiverne :) :) :)
* Dengue Feber og sygehus :( :( :(

Nu er jeg frisk igen - sån' da - og oprydning i Galleri Herning
er genoptaget. 


Reolerne er fra Hjem & Fix kr. 79,- stk. 
Kasserne er fra Ikea kr. 6,- stk. 
Labels fra Søstrene Grene kr. 5,- for en pose med rigtig mange i :) 


3 kommentarer:

  1. Åhhh jeg ville ønske det var mig, lige meget hvor meget jeg forsøger så får jeg aldrig så overskuelig en orden for allerbedst som jeg har ryddet op så har jeg igen gang i mange ting så værktøj maling osv ligger og venter på at blive brugt igen og pludselig har jeg gang i mange ting rundt omkring men det er jo også skønt det med mange jern i ilden på en gang:) Har du åben i dit galleri i sommerferien for så vil jeg lægge feriebussen forbi dit skønne sted?
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva
      Ihhh, det ville da være skønt, dejligt og hyggeligt om du kigger forbi i ferien. Galleriet er åbent, men jeg kører ikke med faste åbningstider, så send sms 40132506 så får jeg det til at passe :)
      Marianne

      Slet
  2. Tak, det vil jeg gøre, så ses vi i løbet af sommeren.
    Eva

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar