DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 26. juni 2014

Mobilt hus

Se nu lige her - et mobilt hus - m.o.b.i.l.t. - så man lige kan flytte det rundt - 
rundt i haven, fra have til have, fra by til by - osv. 
Det var smart.


27 kvm opdelt i tre dele. 
Man kommer direkte ind i lille hyggelig stue, som er indrette med lille køkken. 
Derfra er der adgang til lille soveværelse og lille badeværelse. 
Behøver man mere ???




Huset kan lige smides op på en ladvogn 
og flyttes hvor hen du vil - ihh - sådan et lille hus vil jeg gerne have :) 


Link: klik her

4 kommentarer:

  1. Hvor er det FINT!
    Tak for link :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogen gang drømmer jeg om at kunne nøjes med så lidt plads og være så multi mobil.... meeen... :)

      Slet
  2. Svar
    1. Skønt om man kunne bo sådan - synes den er vild smart :)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar