DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 12. juli 2014

Myg - go away !!!

Uha - altså - i den her varme vil vi jo gerne sove med åbne vinduer og det er til trods for at både fluer og myg kan snige sig ind på os. Det går absolut ikke her hos mig. Har nemlig udviklet myggefobi efter voldsom omgang Dengue Feber fra ellers så lækker ferie på Maldiverne. Ved godt at danske myg ikke smitter med den slags, men alligevel....



Nu har jeg lavet et myggenet til mit vindue - sådan bare lige med hvad jeg havde i gemmeren. Tykt ståltråd, gaffatape, tylstof og elastikbånd. Tænkte faktisk at det ville blive noget mak-værk, men nej. Det er blevet en rigtig fin løsning, som jeg tænkte at nogen af jer derude i blogland måske kunne bruge. 




Ståltråd formet i firkant der passer til vinduet.
Enderne tapet sammen med gaffa
Syet pose af tyl - trukket ned over ståltråd 
Værket holdes fast med elastik bånd monteres for haspe til haspe

Sådan :) 




2 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar