DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 13. oktober 2012

Oliekridt på papir

Skoven, vandløbene, å'erne og søen her hvor jeg bor, er en stor inspiration for mine tegninger. Jeg elsker efterårets farver - og så er det helt vildt dejligt at komme igang med oliekridtene igen.





Jeg bruger små klemmer (dem til viskestykker) når jeg hænger tegningerne midlertidigt op. De skal nemlig kun hænge fremme i en kort periode som inspiration til at fortsætte. Når jeg kan gå og kigge på det jeg har lavet, ser jeg hele tiden ny muligheder og det er jo en fin udvikling. 

5 kommentarer:

  1. de er virkelig fine dine billeder :)

    SvarSlet
  2. Smukke farver Marianne og dejligt du er i gang

    SvarSlet
  3. De er virkelig flotte, og fine bløde farver.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte. Jeg er helt vild med den øverste i dette indlæg :) Jeg glæder mig til at se flere malerier :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar