DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 8. april 2013

Indramning med cykelslanger

Skulle akut have 2 malerier udstillet, men havde ingen svæverammer klar. Pludselig blev jeg klar over, hvad jeg skulle med de 2 cykelslanger som længe har ligget i skuret (fejlkøb). Og som min kunstnerven siger "Hvis man nu lige synes, der er lidt for meget energi i maleriet - så kan man jeg lige justere på ventilen".





Grib idéen - hvis du kan bruge den :) 

17 kommentarer:

  1. Superflotte malerier! Og supersjov (og samtidig effektfuld/sigende) detalje med cykelslange m/ventil. Godt fundet på ;o)

    SvarSlet
  2. Super fed ide.....den er arkiveret......

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare en fed idé, tak for at du deler

    SvarSlet
  4. Tak :) sikke en super god ide - su er fantastisk :0))

    SvarSlet
  5. Fantastisk fed idé, den har jeg straks hapset :) Tak!

    SvarSlet
  6. God idé :)

    Jeg har taget akryltryks-ideen til mig, som du viste fra din workshop, og har været igang med farveladerne på et gammelt spejl, jeg har liggende. Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg gør det.

    KH Diane

    SvarSlet
  7. Super fed idé og en sjov detalje med ventilen... og rigtig flotte malerier i lækre farver.
    Hvad størrelse lærred har du brugt?
    KH Lena

    SvarSlet
  8. Så morsomt og tøft! Det var en god idé:)

    SvarSlet
  9. Sjov ide og det er jo smart man kan justere med ventilen ;) Skønne billeder

    SvarSlet
  10. Genial idé. Det ser lidt råt ud sammen med de dejlige farver :)

    SvarSlet
  11. Det var da en skøn ide. Super !

    SvarSlet
  12. Super flotte malerier,som altid og idéen med cykelslangerne....hammer god:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  13. Jeg synes det var flot fundet på. Det trækker da vinderpoint til at være så kreativ at bruge cykelslanger og få ventilerne til at sidde og se iderige ud.

    Jeg er vild med både billeder og de nye svæverammer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  14. Hvilken god ide! Det klæder dine skønne billedert

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar