DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 4. juni 2013

Aros i Århus

Jeg har været på Aros, set "Boy", studeret "Skatte fra den danske guldalder", bevæget mig rundt i "Regnbuen" både den ene og den anden vej samt spist lækker Brunch på Restaurant Aros. Det var en skøn dag sammen med hele familien.

Fantastisk at se denne kæmpe dreng

Alle detaljer er fascinerende 

Rynker, hår, øjne, blodåre - det er der det hele 

Næste hele familien beundre - én efter én afprøvede vi, hvem der kan sidde som ham - kan du? Ned på hælene og knæ i armhulerne. 

Set oppe fra 

Fra Regnbuen - Århus i grøn 

Fra Regnbuen - Århus i gul

Fra Regnbuen - Århus i blå
 - og - ikke et øje var tørt, da vi opdagede, at man kan se vores slægtsgård Butik Waldo fra toppen af Regnbuen. 
(Der blev virkelig taget mange fotos her)

3 kommentarer:

  1. Det er bare så fedt et museum !
    og boy er da uforlignelig. Også jeg har beundret alle de små detaljer. Helt vildt, at de er med

    SvarSlet
  2. Ja der er skønt på AROS. Jeg har dog ikke været der efter at regnbuen er kommet på.
    Sidst jeg var der var da Julie Nord havde udstilling deroppe.
    Og så så jeg en utrolig flot udstilling med Michael Kvium .Og aldrig har jeg set en udstilling sat flottere op end den. De kan noget på AROS :-)

    SvarSlet
  3. Skoenne billeder. Kaempedrengens stilling fik mig til at taenke paa filmen "Birdie".

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar