DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 3. maj 2014

Weekend fotos

Sidste weekend afholdt jeg min tredie maleworkshop i mit nye lokale Galleri Herning. Her er der masser af plads og rigtig godt lys til malearbejdet.

Det var endnu et herligt hold der troppede op hos mig og weekenden fløj afsted.

Her får du lige lige fotos fra forløbet.

Vil du vide mere om mine workshops - så klik her.






2 kommentarer:

  1. Mange smukke og glade malerier der kom ud af workshoppen. Dejligt at se.på

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Søde malerier :)

    Hilsen
    http://adiyfairytale.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar