DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 31. juli 2014

Tilbage med lidt nyt

Jeg har ændret konceptet i mit galleri, således at der ud over malerier og tegninger også udstilles keramik, design og andre kreativiteter. Mine workshops vil også fremover spænde lidt bredere - strikke, hækle, tegne, male, smykker osv.

Laver du nogle spændende ting, som du kunne have lyst til at udstille/sælge gennem mit galleri, så hører jeg meget gerne fra dig. Det kan være alverdens kreativiteter lige fra møbler til tørklæder. Bare sig til :)

I den forbindelse skifter galleriet også navn. Det nuværende Galleri Herning udskiftes med det lidt mere kreative Galleri ZigZag. ZigZag står bl.a. for at der ikke er nogen fast retning, og at det er muligt at udstille/afprøve både det ene og det andet.

Jeg er også i gang med at lave en ny blog, men det kommer der noget om senere.



HUSK - har du noget spændende/kreativt/hjemmedesignet, som du gerne vil udstille/sælge - så kontakt mig endelig på DIY@hotmail.dk

Ha en go dag - Marianne

2 kommentarer:

  1. Hvor spændende!
    Glæder mig til at se mere...
    God aften.
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har sendt dig en mail :)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar