DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 1. august 2014

Min nye blog

Så byder jeg velkommen til min nye blog "Boliginspiration" Jeg håber du har lyst til at følge den fremover. Der kommer ikke så meget mere på DIY bloggen her, men den forbliver åben - så du kan altid kigge mine DIY projekter, hvis du har lyst.


Håber vi ses på "Boliginspiration"

6 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke komme ind på din nye blog, der står man skal inviteres for at følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak fordi du giver besked - det skulle gerne være rettet nu :)

      Slet
  2. Blogger siger at den nye blog kun er tilgængelig for inviterede læsere... Hvad er det for noget?.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak fordi du giver besked - det skulle gerne være rettet nu :)

      Slet
  3. Jeg hopper med dig over og nu står du lige så fint på min blogroll:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar