DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 16. maj 2014

En anden hyggekrog i min stue

Imens jeg arbejder på det maleri, som skal hænge over min Day Bed (se forrige indlæg), så er jeg gået i gang med et andet hjørne i min stue. Her fik jeg for nogle år siden lavet en kæmpe skummadras, som passer præcis ind i karnappen.

Denne madras har nu fået samme behandling som min Day Bed. Nyt gråt betræk for ca 100 kr. Puderne får lov at forblive pink - lidt kulør skal der jo til. Det lille bord har jeg hentet i IKEA for kun  29 kr !!!

Nu

Før

Regnskabet siger nu:

Daybed og puder kr 380
Betræk på skummadras kr 100
IKEA bord ca 30
Grå potteskjuler 10 kr. (fundet i købmandens restlager :)
Ialt 520 kr 
Rest beløb  3.000 kr minus 520 kr = 2.480 kr
Bededag skal bruges til at færdiggøre maleri. 

3 kommentarer:

  1. Spændende at følge din make-over af din stue. Dejlig karnap du har.
    Glæder mig til at se maleriet.

    SvarSlet
  2. Hvor bliver det fint og hyggeligt!
    Og de IKEA borde er fantastiske - dem har vi også nogle stykker af ;o)
    Jeg blev så glad, da jeg så, at de også var kommet i en lille aflang version m/hylde (til 69 kr), som lige passede med 2 stk. bag en fritstående sofa, vi har. Så kunne der nemlig lige stilles en lampe, lidt nips og lægges nogle blade, så der blev ryddet på sofabordet...Herligt, når man kan få 'guld' til få penge. Fortsat pøj-pøj med projektet og god bededagsferie.
    Kh. Anette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar